۱۲ پاسخ

درکت میکنم
منم این حال رو داشتم
الان بهتر شدم
بنظرم تو این موقعه ها بچه رو بزار سر جاش بلند شو اب بخور نفس عمیق بکش و با خودت تکرار کن این بچه گناهی نکرده و نیاز داره به تو

سلام عزیزم منم دقیقا این حال تو از بعد ده روزگی اومد سراغم به حدی که همه جا اروم بودم به جز خونه خودم انقد ری که مادر شوهرم وقتی حالمو دید از ترس بچه هام و زندگیم شوهرمو راضی کرد که یه مدت بریم خونه اونا بمونیم الان پسرم شیش ماهشه خیلی خوب شدم ولی پشیمونم که از خونه خودم دل کندم وبه خونه اینا دلبستم خیلی حال بدیه دست خودت نیست ولی فقط خودت میتونی به خودت کمک کنی پس باهاش کنار بیا و ارامشتو حفظ کن تا ایشالله از سرت زودتر دربیاد

عزیزدلم حق داری خسته بشی. اما اینو همیشه یادت باشه پناه هیچ پناهی جز مادرش نداره... بچه ها با تصمیم ما به این دنیا آمدن. پس نباید باهاش بد باشی.
حتما با یک مشاوره صحبت کن

نه توروخدا نزنش
آروم باشی آرامشت به بچه ام‌منتقل میشه‌اسباب بازی بریز کنار خودتم پیشش دراز بکش بازی کنه

😣😣😣😭😭😭😭ما چی میکشیم پس میگن بهشت زیر پای مادراس بهمون صبر بده آروممون کنه بهشت پیشکش
منم مثل شما داد میکشم رو بچم میزنم پشتش با شوهرم زودی دعوا میگیرم
ی ظروفو ۶بار آب میکشم
لباس می‌شورم ظرف می‌شورم همش فکرای منفی میاد سراغم همش میگم خدایا بچم چیزیش نشه من میمیرم
فلان

حق داری خسته بشی و کم بیاری مگه جون و توان آدمیزاد چقدره، منم تمام وجودم درد میکنه روحم خییییلی خسته س ولی بازم خودمو کنترل میکنم و ب خودم میگم که من تصمیم گرفتم این بچه رو ب دنیا بیارم پس در برابرش مسئولم..

بخدا منم دقیقا همینم بعضی وقتا احساس می کنم از دخترم متنفرم مغزم داره میترکه عصابم داغونه خواب ندارم یه چند روزیه من این حالت رو دارم دخترم رفتاراش بدتر شده خوابش کم شده بهونه گیر شده خیلی اذیتم 😭😭برای دخترمم خیلی نارحتم دارم بهش ظلم می کنم

دکتر به من قرص آسنترا ۵۰ تجویز کرده
هر روز بعد صبحانه میخورم خیلی آروم میشم
پیشنهاد میکنم شما هم مصرف کنید

ببین گلم این کار با روح روان بچه اسیب میزنه خاهرمنم بچهاش توی کودکی میزد بخدا ک الان بچهاش از نظر من حس میکنم عقده ایی شدن
گناه نزنشش این روزا میگذره
خدا قهرش میاد
پناه بغیر از تو کسی توی دنیا ندارگلم این کارو باخودت بچه ات نکن هیچ وقت کتکش نزن

عزیزم حتما با مشاور صحبت کن

یک مادر خوب بعضی وقتا عصابی میشه گلم
سعی کن بدی به همسرت نگهش داره
یا مادرت که پیشته
الان چند وقته پناه جون؟

سلام اتفاقا اومدم تو گهواره که نظر سنجی کنم منم همچین حسی دارم یه موقع هایی از جیغ های یزدان داد میزنم به شوهرم غر میزنم فکر کنم اثرات بچه داریه🥲

سوال های مرتبط