نخیر عزیزم تواین سن باید دستشو بخوره داره با اعضای بدنش آشنا میشه اون گشنگی نیست
بعدکم کم وسیلع میگیرع دستش اونارو میخوره
اصلا وقتی دستشو میخوره نه ازدهنش دربیار نه شیربدع
وقتی دستشو خورد گریه کرد اون گشنگی وگرنه ن روندرشد
مال منم دستشو زیاد میخوره..روندرشدشه ..بچه گشنه باشه گریه میکنه
چیکارش داری بزار بخوره
فقط دستاشو تمیز نگه دار هی بشور
نه عزیزم دقیقا دختر منم اینجوری بعد شیر شروع میکنه جفت دستاشو خوردن
داره با اندام های بدنش آشنا میشه ، ممکن گشنه هم باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.