۷ پاسخ

۵ ماهگی دیگ صدا میدن

میخنده دختره من الان صدادار

وسطای ۳ ماهگی

دیگه از اواخر یک ماهگی خنده هاش صدا دار شد. الان که وسطش یهو ذوق میکنه🤣🤣 تازه کلی هم آنقو میکنه من معذب میشم نمیدونم چیکار کنم 🤣 یهو میبینم منم دارم آنقو میکنم 😅

خخخخخ بچه منم . فقط حرف میزنه و لبخندای عمیق. خنده صدا دار نه

تازه اونم چی بشه😂

خندیدن رو دوماهگی یاد گرفته بود بدون صدا ولی سه ماهگی با صدا میخندید زود هم خسته میشد سریع دهنشو میبست

سوال های مرتبط

مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی