۵ ماهگی دیگ صدا میدن
میخنده دختره من الان صدادار
وسطای ۳ ماهگی
دیگه از اواخر یک ماهگی خنده هاش صدا دار شد. الان که وسطش یهو ذوق میکنه🤣🤣 تازه کلی هم آنقو میکنه من معذب میشم نمیدونم چیکار کنم 🤣 یهو میبینم منم دارم آنقو میکنم 😅
خخخخخ بچه منم . فقط حرف میزنه و لبخندای عمیق. خنده صدا دار نه
تازه اونم چی بشه😂
خندیدن رو دوماهگی یاد گرفته بود بدون صدا ولی سه ماهگی با صدا میخندید زود هم خسته میشد سریع دهنشو میبست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.