۱۰ پاسخ

چرا غذا نمیخوری خاله🥺

بهش غذای سفره ندادی ؟

من برای دخترم غذا جدا می‌پختم زیاد نمی‌خورد ،ب محض اینکه با خودمون از غذای خودمون خورد خوش خوراک شد در حد لالیگا البته بگم من حواسم ب نمک و ادویه ها هست . انگاری متوجه میشن غذاشون با ما فرق داره سر همین مال خودشون رو نمیخورن .

اگه به زور بدی بدتر میشه ها،بذار با غذاش بازی کنه حتی اگه نمیخوره بعد از یه مدت درست میشه خودش میخوره،بعد بذار با خودتون غذا بخوره شمارو نگاه کنه تحریک میشه بخوره

اخه چرااا اینجورن من صبحانه جدا درست میکنم ناهار یه قابلمه دریغ از یه رو خوش اصلا چند وقت غذا نخوره خوشحاله برا خودش

وای خدایا منم همین مشکلو دارم
ولی امروز پیش خواهرم بود یک عالم غذا خورد بعد من شدم مقصر که وقت نمیذارم در صورتی که در طول روز کلی مدل غذا درست میکنم

😅😅😅😅
ای جااان دل

دختر منم همینه😩
سها خانم وزنش چقده

ای جونم 🥺توروخدا وروجک ها غذا بخورین شیر بخورین ما مامانا گناه داریم چقدر حرص ‌وجودش نخوردنشون رو بخوریم

از غذای خودتون بهش دادی تا حالا

سوال های مرتبط