من خیلی وقته ۶ میبندم. فکر کنم از ۹ ماهگیش
منم پسرم ۱۰/۵ سایز ۴ میبندم شورتی عالییی
نه پس میده نه تنگه
من پسرم 12کیلو ولی هنوز5 میبندم
اگه شکم پاهاش اذیت میشه حس میکنی تنگ 6 ببند از این ب بعد گرم هوت
دختر من ۱۲۲۰۰ وزنشه سایز پنج میبندم هم چسبی هم شورتی (مای بیبی) ،یکی اقواممون بچش تپلی هم بود ماشاالله تا آخر که از پوشک گرفت سایز شش استفاده نکرد بازم نمیدونم هر کی هر جور صلاح میدونه دیگه
بچم 15/5 کیلوعه ۵ میبندم نمیدونم والا چجوری بعضی از مامانا 6 میبندن من همه مارکا امتحان کردم شیش بزرگ بود
من هنوز ۴ میبندم
به وزن بستگی داره و قسمت باسن و ران بچه
دخترم با اینکه 10 کیلو و سایز 4 باید ببندم ولی 5 میبندم چون باسنش از 4 میزد بیرون پهناش
من پنج بستم الان ی مدته ۴ میبندم خیلی.راحت تر راه میره ۵ میبندم سخت راه میره
من ۶ بستم خیلی آویزون میمونه برا همون بازم ۵ گرفتم باز
من خیلی وقته ۶ میبندم اخرین بار ۹ کیلو بود
به سن نیست به راحتی بچس من سه ماه بیشتر ۶ میبندم بزرگه ولی بچه راحته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.