همه این دردای پریودی تا جایی ک قابل تحمل بدون لکه باشه طبیعیه
خانوما من از خواب بیدار شدم .. رفتم سرویس همینکه خواستم بلند شم اینقدر تخمدان سمت راستم درد گرفت ک دوباره نشستم ولی بعد چند ثانیه کاملا خوب شد
اومدم دراز کشیدم یهو یه دردی مشابه درد پریودی اومد حس کردم الان خون میاد ازم اما اونم ثانیه ای خوب شد
تا حالا سونو رفتی؟؟.کیسه رو دیدن داخل رحم؟؟
میگوزیم😂😂😂تموم میشه
منم دیروزداشتم پهلوی راستمم دردمیکردفکرکنم طبیعیه
تو حمالگی همه چی طبیعی ولی اگه دردت ۳.۴ برابر پریدی شد ن طبیعی نیس وگرنه هر دردی طبیعی چون وهمه من داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.