۱۰ پاسخ

ای جان مبارکه عشقم

مبارکت باشه بسلامتی به دنیا بیاد

مبارکه عزیزمممم💙 منم ۱۶هفتگی جنسیت رو گفتن بهم با سونو واژینال ولی میگم نکنه اشتباه باشه یا انومالی تغییر کنه؟به شوهرم نگفتم هنوز🥲 بگم بنظرتون؟

اوخودو سلام مادرشوهررررر

مبارک باشه به سلامتی توی انتی چه احتمالی داده بودن

مبارکه عزیزدلم🥰
آنومالی رفتی چندهفته چندروز؟

مبارک باشه عزیزم ان شاءالله سالم وسلامت دنیا بیاد چند هفته بودی دقیق جنسیت معلوم شد؟

مبارکه عزیزم

عزیزممممم مبارکهههه😍

مبارکه عزیزم 😍❤️

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩵🧸 مامان توت فرنگی 🩵🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری