۱۱ پاسخ

تو این شرایط کشور؟ واقعا از پس خرج همین ی دونه بر میای شما؟ همه چی براش فراهمه؟ و همچنین برای خودت
حالا لحاظ های دیگه هم هست عاطفی و درک شوهرت و کمک کردن و...

با این وضع کشور؟؟؟؟ پوشک و شیرخشک بماند… دارو و مکمل ۳برابر شده قیمتش …. ظلمه

یکی هم تو بزن تو سرش درست میشه بگو پوشک شده ۱ تومن

خیلی زود و شرایط هر لحظه بدتر از قبل میشه
عجولانه تصمیم نگیرید

مطمعنم شرایط ندارین‌‌‌....از لحاظ مالی
چون اونایی که پولدارن نگرانن ولی قشر پایین بیخیال ترن و صدتا بچه میارن😐😐😐😐😐😐😐😐😐

زمانی که شما زایمان کنید پوشک شده بسته ای ۲ تومن حداقل ، اگه واقعا دارید ماهی ۴-۵ تا پوشک ۲ تومنی حداقل بخرید ، شیر خشک و دارو و مکمل و از رفاه بچه اولتون نزنید بزارید ولی حداقل بزارید ج ن گ تموم شه که تو بارداری استرس نکشید

عزیزم با این اوضاع چجوری میتونی واقعا من شوهرم دیشب ک ا ن دو مش تموم شده بود رابطه نداشتیم
اگه زیر ساختا رو بزنه میخوای چیکا کنی؟
به همون بچت ببین میتونی برسی

حیله در کمین است خواهر🤣🤣

وای الان خیلی زوده
وگرنه دیگه درگیر حاملگی میشی و بعدشم زایمان و اوووف کولیک و شب بیداری
نمیتونی از بزرگ شدن این بچت لذت کافی رو ببری
اگرم میخاین بچه دار بشین بذار از ۴ سالگی به بعد

اگر شرایطش رو دارین بنظرم مشکلی نیست دوتا بچه بسه من خودم دوتا دارم ب سومی فکرنمیکنم اصلا دیگ نمیخوام ولی دوتا خوبه .دخترتم تنها نمیمونه

وای نههههه سخته

سوال های مرتبط

مامان نفس👼🏻 مامان نفس👼🏻 ۲ سالگی