تو این شرایط کشور؟ واقعا از پس خرج همین ی دونه بر میای شما؟ همه چی براش فراهمه؟ و همچنین برای خودت
حالا لحاظ های دیگه هم هست عاطفی و درک شوهرت و کمک کردن و...
با این وضع کشور؟؟؟؟ پوشک و شیرخشک بماند… دارو و مکمل ۳برابر شده قیمتش …. ظلمه
یکی هم تو بزن تو سرش درست میشه بگو پوشک شده ۱ تومن
خیلی زود و شرایط هر لحظه بدتر از قبل میشه
عجولانه تصمیم نگیرید
مطمعنم شرایط ندارین....از لحاظ مالی
چون اونایی که پولدارن نگرانن ولی قشر پایین بیخیال ترن و صدتا بچه میارن😐😐😐😐😐😐😐😐😐
زمانی که شما زایمان کنید پوشک شده بسته ای ۲ تومن حداقل ، اگه واقعا دارید ماهی ۴-۵ تا پوشک ۲ تومنی حداقل بخرید ، شیر خشک و دارو و مکمل و از رفاه بچه اولتون نزنید بزارید ولی حداقل بزارید ج ن گ تموم شه که تو بارداری استرس نکشید
عزیزم با این اوضاع چجوری میتونی واقعا من شوهرم دیشب ک ا ن دو مش تموم شده بود رابطه نداشتیم
اگه زیر ساختا رو بزنه میخوای چیکا کنی؟
به همون بچت ببین میتونی برسی
حیله در کمین است خواهر🤣🤣
وای الان خیلی زوده
وگرنه دیگه درگیر حاملگی میشی و بعدشم زایمان و اوووف کولیک و شب بیداری
نمیتونی از بزرگ شدن این بچت لذت کافی رو ببری
اگرم میخاین بچه دار بشین بذار از ۴ سالگی به بعد
اگر شرایطش رو دارین بنظرم مشکلی نیست دوتا بچه بسه من خودم دوتا دارم ب سومی فکرنمیکنم اصلا دیگ نمیخوام ولی دوتا خوبه .دخترتم تنها نمیمونه
وای نههههه سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.