بچه ها سیر ترشی ۷ ساله ضرر نداره یکی دوتا خوردم😑

۶ پاسخ

مایی که شمالی ایم با سیر خودمونو میشوریم

من اصلا از سیرخوشم نمیاد چرا گفتی دلم خاست🥲😐

چرا وقتی میخورین تازه میپرسین 😟 معمولا قبلش میپرسن 😐

من با ماهی یهو میبینی یه گل رو خوردم😄

اگه معدت رو اذیت نمیکنه مقدار کم تو سه ماه اول بارداری میگن خوبم هست باعث افت فشار خونت نشه کلا تو هرچیزی که میخوری زیاده روی نکن

چرا نینیت تو شکمت یهو هفت ساله میشه🤣

سوال های مرتبط

مامان نیلا🩷🫠 مامان نیلا🩷🫠 ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا🫀 مامان معجزه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان 💙mahva🩷mahyar مامان 💙mahva🩷mahyar روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان🤰🏻 مامان مامان🤰🏻 هفته هشتم بارداری
مامان گیسو🩷🤰🏻 مامان گیسو🩷🤰🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ویهان مامان ویهان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان امیر ابوالفضل🩵 مامان امیر ابوالفضل🩵 ۴ ماهگی
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری