بچه ها نون کپک زده خوردم ضرر نداره 😐😔😔😭

۷ پاسخ

چرا خوردی ؟ برو بیارش بالا

سعی کن دست بکنی تو حلقت بالا بیاریش
نون کپک زده میگن نباید تو خونه نگه داری چه برسه بخوری

حالا ک خوردی🥴🥴🥴برو مایعات زیاد بخور

چرا خوردی 😳😳

زیاد خوردی؟ چیزی نمیشه نترس

چرا خوردی

نمی خوردی بهتر بود

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓✨️ مامان توت فرنگی🍓✨️ هفته بیستم بارداری
مامان فاطیما مامان فاطیما هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی