سلام خانما ترشی سیر میتونم بخورم ضرر نداره

۴ پاسخ

سلام بهتره نخوری زایمانت سخت میشه

من از همون اول بارداریم میخوردم تا الان

سیر گرم ولی یکی دوتا فک کنم مشکلی نباشه

حالا یه وعده کم بخور عشق کن

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سوگند مامان سوگند هفته دوازدهم بارداری
Mahsa Mahsa قصد بارداری
مامان السا و تودلی❤️ مامان السا و تودلی❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💙mahva🩷mahyar مامان 💙mahva🩷mahyar روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓✨️ مامان توت فرنگی🍓✨️ هفته بیستم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی