نه ناهنجاری میاره برا جنین
نه عزیزم حالا نخوری واقعا چیزی نمیشه به ریسک بعدش نمیارزه ضرر داره دیگه
نه عزیزم ویتامین آ زیاد داره واس بچه خوب نیست
اصلا نخور ضرر داره
منم باردارم دوست دارم ولی نمیخورم
سربچه اولم هم دکتر اصلا اجازه نداد و تاکید میکرد هردفعه که میرفتم میگفت حتی یه دونه نخور
اطرافیانم که دیدم که خوردن وبچشون مرده
من سر بچه اولم چون کم خونی داشتم مدام میخوردم اصلا نمیدونستم بده و شکر خدا چیزی نشد شنیدم اگه ویتامین A بدنت زیاد باشه نباید بخوری
سر این یکی دوبار خوردم. منم خیلی دوستدارم شما کم بخور از هوس بیوفتی
به هیچ عنوان نخور حتی یه دونه در جا باعث مرگ جنین میشه هیچوقت این کارو نکن حتی تا پایان بارداری خواهش میکنم
خیردرحد چند لقمه فقط بخور ک بادنکنی همین جکر بخاطر ویتامین aزیادش اگه متدر ویتامین aبدنش بالا باشه باعث سقط جنین میشه. بخور در حط چن لقمه همون یه سیخ کومیشه ۴ لقمه بسه
در حد رفع هوس ۵یا ۶ تیکه بخر
تو هم که هوس خوردنی ها ممنوعه رو میکنی 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.