۶ پاسخ

منم بچم همینه زیاد ک شیر میخوره بالا میارخ

همه بچه ها رفلاکس دارن ماله بعضیا شدید بعضیا خفیف.بعد شیر خوردن‌ اروغشو بگیر ده دقیقه عمودی نگهش دار زود نزارش زمین

بچه رو ایستاده بگیر اصلا تکونش نده به پشته بچه ضربه نزن موقع اروغ ماساژ بده عزیزم

😵‍💫متاسفانه باید سلام کنی ب رفلاکس

یا زیاد خورده یا رفلاکسش شروع شده ، بچه منم یکهفته س رفلاکسش شروع شده

شاید زیاد شیر خورده

سوال های مرتبط