چرا هرموقع هندونه میخورم دل درد میگیرم؟😕🍉

۷ پاسخ

من هندونه می‌خورم بالا فاصله بالا میارم نمی‌دونم چرا

چون سردی میکنی طبعش سرد

ببین نخور دیگه

این توصیه خود گهواره اس برای هندونه خوردن 🙌🏻

تصویر

منم اینجوریم

دیگ نخور🦦

چون نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته بیست‌وپنجم بارداری