۱ پاسخ

فرنی ساده دادم بهش..دکترش گفت برای شیرین کردنش میتونی یکم نبات سفید بهش اضافه کنی..اما من چون خیلی مخالف قند مصنوعیم اینکارو نکردم..در نتیجه بعد از دوروز که فرنی ساده درست کردم و شادان لب نزد به جای فرنی ساده، براش فرنی نارگیل درست کردم و خب شادان عاشقش شد🥲

سوال های مرتبط