۴ پاسخ

اگه بچتون رفلاکسی میتونید تقریبا از آخرای 5 ماه یعنی مثلا 4 ماه و 27-8 روز شروع کنید ولی اگه نیست از پایان 6 ماه
من دخترم رفلاکسی بود از 4ماه 28 روز شروع کردم و 4 روز اول لعاب برنج دادم بعدش هر 3 روز یه چیز تست کردن مثلا 3 روز فنی و 3 روز هویج و... بهمین ترتیب تا الان که بعضی چیزارو ترکیبی میدم مثلا امروز پوره سیب زمینی وکدو دادم

اگ لاغره از ۴ ماه ولی اگ تپله۶

پسرم رفلاکس شدید داره دکتر گفت ۶ماه کامل شد فرنی بده به مدت یک ماه ترکیب اب و ارد و یه قاشق شیرمادر ۷ماه کامل هم سوپ رو شروع کن
حریره بادوم و کره هم نده چون تشدید میکنه

از ۶ ماه ب بعد عزیزم عجله نکن

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی