بهداشت چرت محضه. به منم دور سرشو تو یکسالگی گفتن برو دو هفته دیگه بیار. رفتم پیش دکتر و دور سرشو گرفت گفت کاملا نرماله. دکترشم فوق تخصص نوزادانه
خب اخه قدشم بلنده نسبت.دور سرم بزرگ میشه دیگه نسبت ب قد.پسر متم بزرگ بود دور سرش دکتر گفت ژنتیکه.بهداشتم نمیگه حتمی مشکلیه.وظیفشه کنترل کنه.واسه این میگه یه ماه دیگه بیار بینم رشدش جهشیه یا نه
من از اول دور سر یادم نمیمونه خوبه ماشالاه من دیروز بردم وزن ۱۰کیلو بود قد ۷۴ دور سرش یادم نیست والا گفت خوبه کاملا روی نموداره
من تو ۱۳ ماهکی ۴۵ بود بهداشت گفت کمه😂😂دکتر گفت خوبه
هر کی ز ی نحوی درگیره اگه راه رفتنش هوشش خوبه شاید ژنتیکه نگران نباش
والا ما يه سالگي ٤٧ بوديم خوب بود قطعا ٥٠ هم تو ١٥ ماهگي خوبه چرت ميگن بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.