۱۷ پاسخ

مبارکت باشه گلم ❤️کدوم زایمان بهتر بود سزارین یا طبیعی

اوخی چ جوجوعه ماشالله

خیلی مبارکه ست خوابشو از کجاگرفتی😁

ای جانممممم زیبا😍😍😍

اوخوداااا فسقلی خوش اومدی😍😍

ماشاالله شبیه دختر ولی پسر این خیلی قشنگ میشه مثل علی من🥰❤️

مبارک باشه عزیزم

سلام عزیزم مبارک باشه
حالا بگو کدومش بهتر بود؟

مبارک باشه ♥️

مبارک باشه عزیزم

نازنازی😍🩷

مبارکه عزیزم

ای جانم مبارکه

کدوم بهتر بود ؟

مبارکه گلم😍🥹

ای جااااااااانم خدا حفظش کنه 🥹🥹🥹🥹🥹😘

مبارکه عزیزم
کدو زایمان به نظرت بهتره؟

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرم🧿 مامان مامان پسرم🧿 ۸ ماهگی
مامان پسته😍😍 مامان پسته😍😍 ۲ ماهگی
مامان نخودچه🩷و تودلی مامان نخودچه🩷و تودلی ۱۳ ماهگی