۶ پاسخ

من چیکو گرفتم.خوبیش اینه کوتاه بلند میشه و تا میشه .عالیه

کیدیلو یا کیکابو

به نظرم نشسته بگیری خیلی بهتره
همه جا میشه با خودت ببریش میشه پای سفره بزاری
کمربند هم داره روی کاناپه یا روی صندلی غذاخوری هم فیکس میشه

میلانو بهتر زویه بود به نظر من از لحاظ بدنه
اما کیکابو را نمیدونم

من زویه دارم راضیم

من كيديلو گرفتم خيلي راضيم

سوال های مرتبط

مامان 🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍 ۱ سالگی