هرچی میخورم حالت تهوع میگرم چی.بخورم؟

۱۰ پاسخ

چاره ای نی ماست دوغ اینا میساخت بهم

.
نکته آموزشی روز 📕


راه های کم کردن تهوع در بارداری 🤰

⭕آب و مایعات زیاد مصرف کنید میتونید آب رو با لیمو ترش تازه مصرف کنید🍋
⭕صبح ها که از خواب پا میشید کنار تختتون میوه خشک یا بیسکوییت بذارید و کمی میل کنید و بعد آروم بلند شید 🍘
⭕غذا رو آروم بخورید🍴
⭕خواب کافی داشته باشید😴
⭕شبا قبل خواب خیلی مایعات نخورید چون آب توی معده باعث تهوع میشه❌
⭕از بوی هر چیزی که حالتون رو بد می‌کنه دوری کنید✋
⭕سیرابی هم خوبه اگه بتونید بخورید تهوع رو خیلی کم میکنه
⭕و از همه بهتره شکلات آبنباتی زنجبیلیه عالیه چه خونه باشی چه بیرون یدونه بخوری کلی حالتو خوبه میکنه🍫
.
https://eitaa.com/nininazanin

ماست خيار حال منو بهتر ميكنه بخور ببين خوب ميشي

من. رفتم دکتر گوارش ، گفت غذاهای آبکی اصلا نخور
غذاهای سفت بخور مثل برنج و گوشت اینها
قبل غذا و بعد غذا آب نخور
وعده هات و زیاد با حجم کم بخور
بعد غذا درازنکش سعی کن چند قدم توخونه راه بری
ترشیجات نخور چون اسید معده ات الان زیاده
من ویارم شوری و ترشیه الان خودم روکنترل میکنم اصلا نمیخورم
رعایت کردم الحمدلله خیلی بهترم

من صبحها قبل هرچیزی نبات ابجوش میخورم.روزهایی ک میخورم مشکل تهوع و...ندارم

من با لواشک

غذاهای ابکی و سبک مثل سوپ/ اش/ ماست/اب برنج و ی مقدار برنج هم توش بزار/حلیم. فرنی/برنج و ماست ترش این چیزا رو بخور

بسکوییت و چیزای خشک
نون خشک

خیارسبز نمک بزن

منم ماه های اول همینجوری بودم خیلی بد بود خصوصا که تو ماه رمضون بود حتا ابم میخوردم بالا میاوردم ولی تو سعی کن چیزای سرد بخوری میوهارو بزار تو فریزر یخ بزنه بعد بخور

من با نون و ماست زنده موندم اون تایم

سوال های مرتبط

مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی