اگه مامان خوبی باشی حالا حالاها نمیدی😂
من ی بار بستنی درحد زبون زدن دادم ولی حساسیت داشت دیگ ندارم بخوره
من میدم خیلی کم
من ب دخترم میدم تقریبا از وقتی ۶ماهه شد
اونم هر۲هفته یبار درحد ی کوچولوووووو
وابسته هم تاحالا نشده
میتونی خودت بستنی درست کنی شیر وموز وتوت فرنگی یخ بزنه میکس کن خیلی خوب میشه
من دیشب در حد دو تا لیس دادم خیلی دوس داشت ترسیدم دیگ شیر براش بیمزه شه دیگ ندادم😂😂😂
ای خدااا گردالوووو مث دیار بلا من گرده😍
1 سالگی میتونی از الان شکر خوب نیس ولی با ماست پروبیوتیک ماجان میتونی خودت بستنی درست کنی
موز بزاری یخ بزنه با ماست میکس کنی
دکترگفت بالای یک سال
خوب نیست فعلا شکرش زیاد
من در حد چشیدن دادم ولی اونم خوب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.