۱۷ پاسخ

چقدر زیاد کدوم مرکز
من اورژانسی رفتم درمانگاه 5 فروردین شد 350
با بیمه سلامت
درمانگاه فاطمه زهرا شاهد

سلام عزیزم خوبی بی زحمت از تجربه عمل بینیت میگی از دکتر راضی بودی؟

سلام عزیزم ببخشید شما با تنبلیِ تخمدان باردار شدین؟
منم تنبلی دارم میشه یکم راهنماییم کنی🫀

سونوقلب تو عید رفتم ، البته سونوداخلی‌ دکترنوشته بود ۹۷۰تومن ، آزاد

من ۱۸ فروردین رفتم ۱۳۰۰ دادم
بعد عید نرخ پزشکی خیلی افزایش داشته متاسفانه
من یه هفته دیگه یاید برم انتی بهم گفت آزاد ۵۲۰۰، امیدوارم بیمه تکمیلی برگردونه حداقل

نخ من رفتم یک میلیون ۲۰۰

۱ و ۱۰۰

من با بیمه ۱۱۰۰ داده بودم

من دادم دوهفته پیش۱۲۵۰

من خود دکترم تو مطب انجام داد 600و خورده ایی شد

چخبرع من با بیمه روستایی ازم ۷۲۰ تومن گرفت

من ۱۲۰۰ همدان

من ۴روز پیش خصوصی و ازاد دادم ۱۳۰۰

من قبل عید 560 رفتم دوبار از بعد عید شده 1100

من 900 تو عید بود

دوهفته پیش۱۱۶۰

من سونو واژینال دادم با بیمه نیرو مسلح۵۸۰

سوال های مرتبط

مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی