ترس نداره ک یکی دوبار بشور یادمیگیری من مامانم تا ۱۰روزگیش شست من خودم میشستم حموم بعد ۴۰روزگی خودم میبردم سخته تنهایی ولی ادم خودش انجام بده بهتر اولین بارادم میترسه
کاری نداره ک اول اب روشویی باز کن گرم شد نم گیر بزار رو شونت بچم بزار رو ساعدت بشورش بعدش نمگیر بپیچ دورش بیار بیرون خیلی راحته
روزای اول لازم نیست بشوری با پنبه و اب میتونی کامل تمیزش کنی
عزیزم درکت میکنم
من بااینکه بچه دومم استرس بغل کردنو شیردادنو آروغ گرفتنو شستنو خلاصه همه چیزشو دارم
اولاش خیلی سخته
من الان خودم کاراشو انجام میدم و خوشحالم که خودمو مجبور کردم باد بگیرم چون الان بچم به خاطر زردی بستری شد بیمارستان و اجازه نمیدن جز مادر کسی
نزدیکش بشه
سعی کن کم کم یاد بگیری
بچه یکم جون بگیره ترست میریزه
یبار بشوری ترست میریزه
نترس اصلا سخت نیست از الان پیش مامانت بشور یاد میگیری یبار بشوری دیگه از دفعات بعد خودت میشوری عزیزم
راستشو بخوای منم میترسم یعنی شوهرم از مامانم یاد گرفت من میترسم 😅
ترس نداره
تو ظرفشویی بشورش
مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماهگرد. ندارین بیاین کانال روبیکاqwer1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینهمادر#پوشک
چند سالته😀😀
منم خیلی میترسیدم ولی یاد گرفتم
نترس یاد میگیری منم سر دخترم گریه میکردم از ترس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.