من 2/2 زایمان کردم فقط خودم تو بخش بودم
منم ۲ ۲ زایمان کردم اما رسیدگی خوب بود
من1404/03/03زایمان کردم شلوغ نبود ولی 1404/04/04یکی از آشنا ها میخواست زایمان کنه گفته بودن دوبرابر پول میگیریم .الانم1405/02/22زایمان میکنم
من ۲/۲. پسرم به دنیا اومد اره خیلی شلوغ بود
ولی رسیدگی. خوب بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.