۴ پاسخ

من 2/2 زایمان کردم فقط خودم تو بخش بودم

منم ۲ ۲ زایمان کردم اما رسیدگی خوب بود

من1404/03/03زایمان کردم شلوغ نبود ولی 1404/04/04یکی از آشنا ها میخواست زایمان کنه گفته بودن دوبرابر پول میگیریم .الانم1405/02/22زایمان میکنم

من ۲/۲. پسرم به دنیا اومد اره خیلی شلوغ بود
ولی رسیدگی. خوب بوده

سوال های مرتبط