۴ پاسخ

منم شاهدم دقیقااا همینجوری میکشه🤣🤣🤣
بچمو اذیت نکن

وااای خیلی بده من سردرد های شدید میگیرم از این همه نق و بهونه

نخنداین ۲سالگی ادامه داره کم کم اشکت درمیادپسرمن ۳سال ونیمه ولی مغزم جرخورده یه لحظه جدانمیشه یه سره ام درحال نق زدن وگریه

کاش پسر منم تو دوسالگی وارد این چالش میشد نه از همون اول تولدش... من انقد. دوساله گوشام از جیغای بنفش پره دیگه نمیتونم بخندم به این وضعیت... قشنگ پنیک میشم.. قلبم میگیره ... سردرد میگرنی میگیرم... روزی نیس آرزوی مرگ نکنم... نمی‌دونم خدا داره منو با چی امتحان می‌کنه... هزاران بار لعنت به خودم که بچه دار شدم

سوال های مرتبط

مامان ترمه مامان ترمه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اوینا مامان اوینا ۲ سالگی