اول استراحت
بعد جای بی حسی رو با روغن سیاهدانه حتما حتما چرب کن اثر بی حسی و اینا از وجودت بره
من سه بار سزارین شدم کمرم درد نمیکنه خداروشکر . فقط شکمم جم نشده که مدل بدن منه از همون بچه اول شکمم قلمبه موند
طول میکشه تا خوبه خوب بشیم من تقریبا از ۵ماهگی تا الان بهتر شدم خداروشکر البته سزارین دومم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.