۱۲ پاسخ

چقد تو نمکی بچه😍🧿

اره من دختر اولمو یک سال و نیمه بردم

من دیروز گرفتم

دکتردخترم گفت اگه قطره هاشوسرتایم میخوره،عجله ای نیست.بعد طفلیا گناه دارن من که2سالگی اینا براش انجام میدم

منم نرفتم تو اوضاع جنگ بود واینا دیک دوسالگی میبرم

هیچی چه فرقی داره اصلا ۱۸ ماهگی قرو اصلا ۲ سالگی برو

من اصلا انجام ندادم برا پسرام

اره عزیزم چرا نشه، منم یک ماه و نیم دیرتر انجام دادم

دکتر هامینم براش نوشته گفت دفعه بعد با جوابش بیایین احتمالا اول ماه اینده ببرمش

من نرفتم ۲سالگی الان خیلی بچست میترسم سوزن بشکونه تو دستش گریه میکنه میترسه

ازمایش چی ؟؟؟

نه بابا من که اصلا انجام ندادم

سوال های مرتبط