آره برو
بنظرم زوده
چون سونو قلب همیشه چند روز جلوتر از حساب خوده آدمه
ی هفته دیگه صبر کن ۸ هفته ب بعد برو
.. ی وقت میبینی هنوز تشکیل نشده بدتر استرس میگیری
مثل منی
من هفت هفته و یه روزم هنوز نزفتم سونو
انشالله یکشنبه میرم
من ۶ هفته و ۶ روز رفتم
برووو خوب حوصله کردی موندی من ۶ هفته رفتم
منم میخوام طبق پریود ۹ هفته برم
اره برو طبق پریودیم ۹ هفته رفتم
اره باباابرووومن۷هفته و۶روز رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.