نمیدونم چیکار کنم فردا برم واسه سونا تشکیل قلب یا ن

تصویر
۸ پاسخ

آره برو

بنظرم زوده
چون سونو قلب همیشه چند روز جلوتر از حساب خوده آدمه
ی هفته دیگه صبر کن ۸ هفته ب بعد برو
.. ی وقت میبینی هنوز تشکیل نشده بدتر استرس میگیری

مثل منی
من هفت هفته و یه روزم هنوز نزفتم سونو
انشالله یکشنبه میرم

من ۶ هفته و ۶ روز رفتم

برووو خوب حوصله کردی موندی من ۶ هفته رفتم

منم میخوام طبق پریود ۹ هفته برم

اره برو طبق پریودیم ۹ هفته رفتم

اره باباابرووومن۷هفته و۶روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد