۸ پاسخ

مگه چیزی‌ دیدی ازش

دلتو صاف کن خدا نگنه

حتما قبلا یچیزی دیدی وگرن ادم الکی حس نمبکنه

طبیعیه منم همین بودم بعد زایمان یکم الان بهتر شدم

منم اوایل زایمانم توهم زده بودم همش همین فکرو میکردم . مدام بهش گیر میدادم گوشی شو چک میکردم با وجود اینکه یا جاده بود یا خونه و چیزی هم اصلا ندیده بودم . الان بهتر شدم خداروشکر 😂

منم همش خواب میبینم اخه بدنم خیلی بهم ریخته هم احساس میکنم خ ی ا نت میشه

چرا مگه کاری کرده

چیزی دیدی ازش؟

سوال های مرتبط

مامان مامان  فسقلی مامان مامان فسقلی ۷ ماهگی