خانما سلام. اخرین سونو که ۳۷ هبته میرن هزینه اش چنده؟

۱۰ پاسخ

ازاد ۱۲۰۰ با بیمه ۱ تومن

من دکترم توی مطب خودش همه نوع سونویی انجام میده.ویزیت و سونو باهم شد ۱/۹۰۰ تقریبا

با بیمه ۱۱۰۰ دادم

من 1600دادم

ازاد ۱۳۰۰

۱ تومن

اینجا۱۱۰۰تومن

550 شد برای من

اگه منظورت داپلر وفیزیوکال هس که از من ۶میلیون شد

من از سونو همیشگیم ک میرم پرسیدم گفت ۲۴۰۰

سوال های مرتبط

مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩷آیرا🩷 مامان 🩷آیرا🩷 ۳ ماهگی
مامان دلارز خانمم😍 مامان دلارز خانمم😍 ۶ ماهگی
مامان مِهرادو تودلی💙 مامان مِهرادو تودلی💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد