عزیزم من امروز رفتم ۱۴ هفته کامل.
احتمال داد ۷۰٪
قطعی نگفت
لیلا جان شما هیدروسالپنکس داشتی واقعا
منم هیدرو هستم خیلی ناامیدم دکتر بهم گفته باید عمل کنم لوله های رحمم بردارم😭
درخواستم رو قبول میکنی لطفا
بذار یکی دو هفته ی دیگه ، اگه تا آنومالی صبر کنی که خیلی بهتره
بزار ۱۴ کامل کنی
آره دیر برو منم میخوام دو هفته دیگه برم
عزیزم زوده ۱۵هفته بزار کامل بشه
۱۸هفته از همه بهتره
بزار یدفه انومالی برو
سونو زیادی ام برای بچه خوب نیست
مگه انتی نرفتی؟
من ۱۵ هفته رفتم مشخص بود
کجا میخوای بری؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.