۲ پاسخ

هیپ‌ خیلی خوبه ولی گرونه معمولا مارک نستله میدن مامانا
من‌ مارک نستله طعم گندم موز و گندم خرما گرفتم برا دخترم خیلی خوشمزه بود

میگن خودتون درست‌کنید اونارو با گندم های به درد نخور درست میکنن

سوال های مرتبط