۴ پاسخ

بله اتفاقا فردا میخوام درست کنم
نه اتفاقا شیرینه
من مثل خورش کرفس درست میکنم یکمم سبزی قرمه میریزم
خیلی دوست دارم
خاصیتش هم زیاده

وای خیلی خوشمزس من زنعموهام درست کردن مدل کرمانشاهیش با لپه مث قیمه خیلی خوب بود هنوز مزش زیر زبونمه بعد چندین سال
ولی خودم دوس ندارم درست کنم

با گوشت بهتره

خیلی خوشمزس

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان ❤️امیرمهدی❤️ مامان ❤️امیرمهدی❤️ ۲ سالگی