۶ پاسخ

کولیک داره بهش کولیکید بده اب رو اتیش

گریپ میگچربدع اگه خوب نشدیکی دوقاشق آب قند

برامن پستونک نمیگیره انقد دهنشو باز کرد شیرخورد تا اخر ازدماغ ودهن بالااورد

باروغن زیتون شکم و کمرشو ماساژ بده اروم روزی چند بار
قنداقش کن

مني که تازه با کوليکش راه اومده بودم داشت بهتر ميشد راحت بادشو خالي ميکرد بعد يه سرما خوردگي هم رفلاکس گفتن داره همﺋدوباره کوليکش گرفتع خيلي حالم بده دلم ميسوزه براش 😫😫😫

خدایا کولیک میبینم گریم درمیاد بخدا من بارداریم وحشتناک بود جون ندارم کولیک شه امیدوارم نشه😭

سوال های مرتبط