فردا نهار چی درست میکنید🚶‍♀️🚶‍♀️
#شیر خشک

۳ پاسخ

فقط بخابم ناهار براچیمه😭😭تازه پسرم خابید

شوید باقله با مرغ داریم البته من دو روزه میذارم امروز گذاشتم برا فردامونم هس

لوبیا پلو البته از الان دارم موادشو درست میکنم

سوال های مرتبط

مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی