منم چندینباراینجوری شدمنگران نباش
اگه میخوای موقع عطسه اذیت نشی اگه دراز کشیده ای پاهاتو جمع کن تو شکمت اگه ایستادی یا نشستی خم شو که رحمت از حالت کشیدگی بیاد بیرون دستتم برار رو شکمت دیگه بعد اون اصلا دردت نمیگیره
خودمم چند بار اونطوری شدم ولی وقتی کاری ک گفتمو بکنی هیجی نمیشه
منم تجربه اشو داشتم ولی خیلی استراحت کن رابطه نداشته باش دستشویی فرنگی استفاده کن
اشکال نداره نترس منم همینطور چند بار شدم نگران شدم ولی هیچی نشد خیلی بدجور کرحممقفل کرد و بعدش تیر کشید تا ی دقیقه درد داشتم موقع عطسه سعی کن راه بری زیر شکمت آروم هم بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.