۵ پاسخ

اره اره پسرمنم ۱هفته ای میشه اینجوری شده ۷یا ۸بیدارمیشه قبلا تا ۱۰ میخوابید روزا هم دوبار خوابید ۱ساعته داشت الان فقط یه بار میخوابه

من شیرخشک بهش میدم توخواب طرفای ساعت هشت صبح دیگه بیدارنمیشه تا نزدیک ب ۱۲

وااااي پسر منممم...از ٥شنبه اينجوري شده🤦🏼‍♀️مامانم خونمون مونده بود صبحا زود بيدار ميشد تا شاهان كمي گريه ميكرد بلندش ميكرد

دختر منم قبلا تا ۹ و ۱۰ میخوابید ولی الان ۷ و۸ بیداره😢تا عصر که میخواد بخوابه خیلی اذیت میکنه و بهونه میگیره

نه گلم خیلییییی سبکه نیازی نیس

سوال های مرتبط