سلام خانوما میشه لطف کنید آزمایش غربالگری دوم من را تحلیل بفرمایید

تصویر
۳ پاسخ

همه چي خوبه خداروشكر😍
خودت خواستي انجام بدي يا پزشكت گفت؟
منم ان تي اكى بود ولي خودم دلم ميخواست انجام بدم،هنوزم دوست دارم انجام بدم

خوبه نگران نباش

همش‌خوبه اسکرین نگاتیو بدون ریسک

سوال های مرتبط

مامان فندق
کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری