لب مرزی خیلی باید مراقب باشی با دکترت صحبت کن شاید سرکلاژ اینا بکنه
منم انومالی ۳۰ بود دو هفته استراحت مطلق بودم روزی دوتا شیاف زدم بعدش رفتم سونو واژینال شده بود ۳۳ همچنان استراحتم ک بیشتر بشه
اینو باید دکتر بگه معمولا زیر ۳۰ رو سرکلاژ میکنن
شما خیلی لب مرز هستی باید رعایت کنی
اگه واژینال باشه باید خیلی مراقب باشیی ،استراحتتو بیشتر کن و رابطه نداشته باش
منم ۳۱ و نیم بودم خودم حس میکنم خیلی کمه
واژینال یا شکمی؟ من شکمی الان 31 هستم واژینال 26.با سرکلاژم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.