بچه ها تو سونو انومتلی طول سرویکس و زده 30
کم نیس؟؟

۶ پاسخ

لب مرزی خیلی باید مراقب باشی با دکترت صحبت کن شاید سرکلاژ اینا بکنه

منم انومالی ۳۰ بود دو هفته استراحت مطلق بودم روزی دوتا شیاف زدم بعدش رفتم سونو واژینال شده بود ۳۳ همچنان استراحتم ک بیشتر بشه

اینو باید دکتر بگه معمولا زیر ۳۰ رو سرکلاژ می‌کنن
شما خیلی لب مرز هستی باید رعایت کنی

اگه واژینال باشه باید خیلی مراقب باشیی ،استراحتتو بیشتر کن و رابطه نداشته باش

منم ۳۱ و نیم بودم خودم حس میکنم خیلی کمه

واژینال یا شکمی؟ من شکمی الان 31 هستم واژینال 26.با سرکلاژم

سوال های مرتبط

مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی
مامان محمد و دوقلوها مامان محمد و دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری