به دلیل شیطنت‌های فراوان و بی احتیاطی بسیار...😂🥴

تصویر
۱۵ پاسخ

به وقت نامنام کردن ایشون😋🧘🏼‍♀️

کار بسیاااار شایسته ای کردی جانم

پسر من یه دقیقه ای درشون میاره😂😂

من کلاهو تا میزارم درمیارع

خوب کاری کردی
من زانو بند خیلی بکار پسرم نیومد
خبلی چهار دست و پا نرفت

ای وای ننه فسقل 🤣🤣

عیجاااانم🥹🥹🥰😂😂

لاک ناخناشو😍😅

ای جونم

وای دقیقا پسر من
وایساده ی دفعه دستش و ول میکنههه
خب جوجه تو نمیتونی راه بری مجبورم همه نکات ایمنی و رعایت کنم😂😂 مخصوصاً کلاه

وای🤣 چه خوبه که در نمیاره از سرش.

وای🤣🤣🤣

اخ قربون اون سرو شکلت جوجه😇💋

چرا همچین کردی بچه رو🤣

زانو بند برای چیه

سوال های مرتبط