ناهار چی دارین پیشنهاد بدین!#بارداری

۱۴ پاسخ

خوش بحال همتون من دلم لک زده برای ی غذای درست حسابی امان از این ویار ک ولم نکرد .... نوش جانتووووون گوشت بشه به نی نی جون هاااا

همسرم سرکاره همون جا میخوره. خودمم دارم میرم خونه ی مامانم🥰

عدس پلو
من اخر بچم یا شبیه عدس میشه یا لپه
انقد که شوهرم میگه قیمه بزار عدس پلو بزار

ماهی🐟

زرشک پلو با مرغ دیشب

خوراک لوبیا

استانبولی

پاستا

ماهی😋

سیب زمینی و قارچ

ساندويچ مرغ
امروز برنج نزاشتم 😀😀

فسنجون مامان پز😁

غذای بیرون چون نیستم خونه خخخ

من عدس پلو

سوال های مرتبط

مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیاشا 💙 مامان کیاشا 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌ودوم بارداری