ناهار چی دارین؟؟!!!!
بارداری پوشک بچه داری

۲۵ پاسخ

شام دیشب😂

خونه مامان

ماهی

میگو🍃

املت 😐😅

جوجه

گشنه پلو 😂
البته تازه الان صبونه خوردیم 😅

منم خونه مامان 🤭

خورشت قیمه

عدس پلو با مرغ ریش ریش

احتمالا ماکارونی😅

میرزاقاسمی

ماکارونی و سالاد

دمپختک

استانبولی پلو یا همون لوبیا پلو با ماست خیار😂🤤

خورش بادمجون

من ۴ ماهه پیش مادرشوهرمم 😁 ازناهارشام خبر ندارم

درد داشتم خوابیدم مادرشوهرم برامون زرشک پلو پخته
چی بهتر از این😅

شام دیشب

خونه مادرشوهرمم میخورم و میخابم

هیچی

هم قیمه‌ هم آش

فعلا هیچچچ

هنوز هیچی

فعلا هیچی نذاشتم😅

سوال های مرتبط

مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیاراد مامان کیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌ودوم بارداری