برای ما خیلی راحت بود ، فقط موقع زدن واکسن گریه کرد
بعدش خداروشکر نه تب داشت ، نه درد
واسه ما خیلی راحتتر از دوماهگی بود
واسه ما یکم سخت بود سه شب تب کرد بچه م
آخ آخ منم ۱۰ روز دیگه باید بزنممم 😩
من امروز زدم قطره شو دادم فعلا خوابه تا بببنیم بعد چی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.