۵ پاسخ

تصمیم دارم هروقت دندون در آورد دخترم ببرمش آتلیه عکس بگیرم و شیر و کیک بگیرم برا بچه ها و تقسیم کنم بین بچه ها تو کوچه خیابون

اولش نظرم بود مهمونی بگیرم ولی بعدش تصمیم گرفتیم ببریمش اتلیه با تم دندونی عکس بگیریم ازش و بعدم یه اش بپزم پخش کنم برای نزدیکا فقط😍 مهمونی باشه برای تولد یک سالگیش ایشالا

دندونش هنوز در نیومده ولیمیبرمش فضای باز عکاسی ی آش میپزم پخش میکنم خونواده خودمو همسرم شام دعوت میکنم تمام🦦

من هنوز نمیدونم هم دوست دارم ی جشن بزرگ بگیرم براش هم میگم بیخال بشم تو این وضعیت گرونی

من ک هنوز درنیومدت ولی یه جشن خانوادگی میگیرم
خانواده خودم و همسرم و
تم میچینم و اش و شام و تنقلات

سوال های مرتبط

مامان نیکان جانم مامان نیکان جانم ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی