۳ پاسخ

بخاطر دندونه عزیزم اول پستونکشو بده بخوره بعدش یواش از دهنش در بیار شیشه رو بده

پسر منم چند روزه اینجوری میکنه روانی شدم 😢

سرما نخورده؟؟؟ بینیش کیپ نیست؟ بعضی وقتا بخاطر رفلاکس شدید بی میل میشن بعضی وقتا برای سرماخوردگی ولی کلا ایرادی نداره به قول دکتر دخترم در اینجور مواقع شیرو تعارفش کن هرچقدر خورد کافیه

سوال های مرتبط