برای افزایش. شیر شما شیره خرما بخور..خرما..شیر موز،،آب هویج..سوپ..ابگوشت..کله پاچه.
هرچیزی که مالت داشته باشه خوبه
میگن دلستر کلاسیک بهتره ولی من هلو هم خوردم خوب بوده
دکتر به من گفت نخور هم رفلاکس بدتر میکنه هم کولیک بچه رو
لیمو شیرین خیلی خوبه
سوپ پای مرغ
لبنیات خیلی خوبه برای زیاد شدن شیر، دلستر جو و هلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.