سلام من خرما میخوردم گوجه رو هم شنیده بودم
روزی یکی دو لیوان شیر هر لیوان یا یدونه خرما میخورم،دو الی سه عدد بادام و پسته،نصف گردو،روزی یه پرتقال یه سیب،هندونه هم میخورم من،روزی بدونه تخم مرغ ابپز دوتا هم میشه خورد،عدسی و خوراک لوبیا هم تو برنامه غذاییت باشه هفته ای یبار،دوبار در هفته گوشت و مرغ
من بادوم درختی خرما و روزی یه لیوان شیر میخوردم
ولی دکترم گفتن تشکیل قلب به تغذیه ربطی نداره به کیفیت جنین و ژنتیک ش بستگی داره قلب رو خود جنین باید بسازه
کباب گوسفندی، به ، سیب، رب انار شیرین،
بادام و گردو خام بدون نمک باشه ، دیگ سیب پرتقال بخور ، شیر خرما نهایت ۶ دونه . من همینا رو خوردم ۷ هفته تشکیل شده بود
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.