سلام مامانا
برای تشکیل قلب چی خوبه بخورم؟

۶ پاسخ

سلام من خرما میخوردم گوجه رو هم شنیده بودم

روزی یکی دو لیوان شیر هر لیوان یا یدونه خرما میخورم،دو الی سه عدد بادام و پسته،نصف گردو،روزی یه پرتقال یه سیب،هندونه هم میخورم من،روزی بدونه تخم مرغ ابپز دوتا هم میشه خورد،عدسی و خوراک لوبیا هم تو برنامه غذاییت باشه هفته ای یبار،دوبار در هفته گوشت و مرغ

من بادوم درختی خرما و روزی یه لیوان شیر میخوردم
ولی دکترم گفتن تشکیل قلب به تغذیه ربطی نداره به کیفیت جنین و ژنتیک ش بستگی داره قلب رو خود جنین باید بسازه

کباب گوسفندی، به ، سیب، رب انار شیرین،

بادام و گردو خام بدون نمک باشه ، دیگ سیب پرتقال بخور ، شیر خرما نهایت ۶ دونه . من همینا رو خوردم ۷ هفته تشکیل شده بود

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان دیانا مامان دیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان ... مامان ... هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته هفته پانزدهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته ششم بارداری