۶ پاسخ

حتما ببر دکتر خدایی نکرده اوریون نباشه

بردیش دکتر ؟؟؟ چه داروهایی داد ؟؟؟ الان بچه چطوره ؟؟؟؟ تو رو خدا اگه دیدی جواب بده من خیلی نگرانم 😔😔😔😔😔😔😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

اوریونه
دو تا سه هفته بعد واکسن یکسالگی معمولا میگیرن.۷ روز تب و استفراغ دارن تا خوب بشن

اوریونم یه بیماری که بعد از تب زیر گوش باد میکنه منم سر پسرم فهمیدم البته مامانم گفت خود من موقعی دو سه سالم بوده شدیدشوگرفتم😒

نترس دقیقا مثل پسر من شده. پسر من بیست روز بعد از واکسن یک روز کامل تب کرد با فرداش دیدم زیر گوشش تا فک باد کرد فهمیدم اوریون خفیفه از عوارض واکسن یک سالگی بوده. دکترم بردم همینو گفت و شربت اموکسی سیلین داد

گلم سریع ببرش دکتر

سوال های مرتبط