کیمیا چن تا دکتر داره باید بدونید کدوم خوبه منم نرفتم تاحالا اما دکتر امین پور شنیدم که خوبه
خود کیمیا رو که خیلی خیلی تعریفشو شنیدم
ازاراک میخای بری قم برای سونو؟
عزیزم من تا حالا کیمیا نرفتم ولی مستقیم و قاسمیان رفتم
قاسمیان خوبه ولی مستقیم خیلی خیلی خوبه تا رنگ چشم بچتون رو بهتون میگه و سالم بودنش همه رو توضیح میده وقت میزاره به نظرم دکترمستقیم برو
جواب بدین ممنون میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.