واسه رفلاکس بچه هاتون چکار کردید کارساز بوده؟🥲😭

۱ پاسخ

من شیرشو کم کرده بودم هر دو ساعت میدادم. باد گلو بچه رو حتما باید بگیری حتی اگه خواب باشه

سوال های مرتبط

مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی